+ -

Pages

2015-06-14

【和訳】Love Is A Suicide - NATALIA KILLS




You like the smell of blood
血の匂いが好きな貴方
When it's pumpin' like a factory
それが工場みたいに吹き出した時は特に
Ooh, you like your words to cut
私の言葉を遮るのが好きな貴方

You like to choose the best artillery
最高の兵器を選ぶのが好きな貴方

I wonder who you're thinkin' of
貴方は誰のこと考えてるの
Who am I
私は誰
Am I the epitome
私って典型的な
Of everything you hate
貴方が憎み
And you desire
そして望んでるモノ?
You love me like an enemy
私をまるで敵みたいに愛するのね


You can run, you can hide
逃げても隠れても
But sooner or later
遅かれ早かれ
It's gonna cut like a knife
その行動はナイフのように傷つけるだけ
Sooner or later
遅かれ早かれ
Nowhere to go
結局は
I'm already inside
私はもう”中”にいるの
You know
分かるでしょ
No one'll love ya like I love ya
私みたいに貴方を愛する人なんていない

'Cause love is a suicide
だって愛は自殺だから
Love is a suicide
愛は自殺
'Cause love is a suicide
だって自殺なんだもの
Love is a suicide
愛は自殺

It feels so surgical
それはとても致命的
How you dissect every mistake I make
私がミスする度、貴方がそれを指摘する様
You're like an animal
動物みたいな貴方
You bite me hard with every breath I take?
私が呼吸する度に噛み付いてくるの?
And when I'm on the edge?
それも私が辛い時に?

You won't let me fall
私を殺してはくれない
Rope around my neck
首にロープを巻き付けておいて
But you won't take it off
それを解いてもくれない
And I'm hearin' voices sayin'
そうしながら貴方の声を聴いてるの
It's time that you know it
お前が望んでた時間だろ
Go ahead if you mean it
本気ならやれよ
Go 'head if you mean it
本気なら死ね

You can run, You can hide
逃げても隠れても
But sooner or later
遅かれ早かれ
It's gonna cut like a knife
その行動はナイフのように傷つけるだけ
Sooner or later
結局は
Nowhere to go
行き先なんてない
I'm already ready
私の準備はできてるから
You know
知ってるでしょ
No one'll love ya like I love ya
私みたいに貴方を愛する人なんていない

'Cause love is a suicide
だって愛は自殺だから
Love is a suicide
愛は自殺
'Cause love is a suicide
だって自殺なんだもの
Love is a suicide
愛は自殺

Close your eyes
目を閉じて
Count to 10
10数えて
Take the bullet out again
もう一度銃を握って
Say my name
私を呼んで
Hit me hard
強く撃ってね
Put that gun right to my heart...
私の心に向けて

Bang
バーン

'Cause love is a suicide
だって愛は自殺だから
Love is a suicide
愛は自殺
'Cause love is a suicide
だって自殺なんだもの
Love is a suicide
愛は自殺


--

Hannibal(hannirgram)のfanmixで使われてて気になっていた曲。
5 Eunhasu Evans: 【和訳】Love Is A Suicide - NATALIA KILLS You like the smell of blood 血の匂いが好きな貴方 When it's pumpin' like a factory それが工場みたいに吹き出した時は特に Ooh, you like your words to cut 私の言葉を遮るの...
< >