+ -

Pages

2020-01-15

【和訳】Give Me All Your Love - すばらしきこのせかい OST

Give Me All Your Love…
Give Me All Your Love…
Give Me All Your Love…

Watch me with your scary eyes
Please me with your silky touch. Come on
Keep your eyes on me always
I break it down
I’m not the same
そのコワイ瞳で見つめて
なめらかに触って私を喜ばせて 早く
ずっと私から目を離さないで
私はいつも同じじゃないのよ

Feel Me when you come inside
Touch me when you want me anytime
Keep your eyes on me always
Don’t wake me up ’till the morning light
入ってくれば私を感じるでしょ?
私が欲しいならいつでも触れて
私から目を離さないで
朝日が昇るまで起こさないで

“Get up on your feet, move your body, bring me the passion”
Give me your nasty hands. Come on now. I’m getting over you
“Get up on your feet, move your body, bring me the passion”
Give me your nasty hands. It’s you. You can set me free
「足に力を入れて、体を動かして、情熱をくれ」
嫌らしい手を伸ばして 今よ あなたを征服するわ
「足に力を入れて、体を動かして、情熱をくれ」
嫌らしい手を伸ばして あなたよ 私を自由にできるのは

Give me all your love
Give me all your love
Don’t give it to someone else
Give me all your love
Give me all your love
Don’t share it with someone else
愛をちょうだい
ほかの人になんてあげないで
愛をちょうだい
ほかの人になんて分けないで

“I’m sending all my love, all my love for you”
All I want is your love and soul
“I’m sending all my love, all my love for you”
All I want is your love and soul
「愛を送ってるわ、あなたへの私のすべての愛を」
私が欲しいのはあなたの愛と魂
「あなたに愛を送ってる、あなたへのすべての愛」
私が欲しいのはあなたの愛と魂

Give me all your love…

Treat me right as I do for you
Drive me crazy all night long
Keep your eyes on me always
Take me up to the heaven
私があなたにするみたいに私を扱って
一晩中私を狂わせてよ
ずっと私から目を離さないで
天国に連れてって

I’m sending you all my love.
I want your love. I want your love and soul
5 Eunhasu Evans: 【和訳】Give Me All Your Love - すばらしきこのせかい OST Give Me All Your Love… Give Me All Your Love… Give Me All Your Love… Watch me with your scary eyes Please me with your silky touch. Com...
< >