+ -

Pages

2019-02-12

【歌詞和訳】boa - duvet



And you don't seem to understand
A shame you seemed an honest man
そして君は理解してないみたい
君が正直者に見えて残念だったな

And all the fears you hold so dear
Will turn to whisper in your ear
そして君の抱く恐怖心は
君の耳に囁こうとしている

And you know what they say might hurt you
And you know that it means so much
And you don't even feel a thing
そして 君はそれに傷つけられると知っていて
そして それに大きな意味があると分かっていて
そして 君は何も感じないの

I am falling, I am fading
I have lost it all
僕は落ちていく 僕は薄れていく
僕はすべてを失う

And you don't seem the lying kind
A shame that I can read your mind
そして君は嘘をつくようには見えない
君の心が読めて残念だな

And all the things that I read there
Candle lit smile that we both share
そして君から読み取れるものは
キャンドルに照らされた僕たちの笑顔

And you know I don't mean to hurt you
But you know that it means so much
And you don't even feel a thing
そして 僕が君を傷つけるつもりじゃないと知っていて
そして それに大きな意味があると分かっていて
そして 君は何も感じないの

I am falling, I am fading, I am drowning
Help me to breathe
僕は落ちていく 僕は薄れていく 僕は溺れてく
息が出来ない 助けて

I am hurting, I have lost it all
I am losing
Help me to breathe
僕は傷ついてく 僕はすべてを失う
僕は消えていく
息ができない 助けて

---

偶然出合った曲。雰囲気訳なんでいろいろとすみません。
and...で始まるのがつぶやきっぽくていいですね。
5 Eunhasu Evans: 【歌詞和訳】boa - duvet And you don't seem to understand A shame you seemed an honest man そして君は理解してないみたい 君が正直者に見えて残念だったな And all the fears you hold so ...
< >